Friday, January 26, 2007

عيد ميلاد سعيد



الحقيقة اني ضحكت عليكم في العنوان ياجماعة...لأني معتقدش اني لو ليا صاحب اسمه سعيد أصلا هحتفل بعيد ميلاده كمان..بس هو عيد ميلاد انسانة عزيزة علينا كلنا حبيت النهارده تشاركوني ف تهنئتها بعيد ميلادها وهيّ"غادة الكاميليا"اللي بتمني انه يكون بداية سنة جديدة مختلفة عن كل اللي عدّا من عمرها

انا حبيت النهاردة تشاركوني ..شفتو انا انسان بحب المشاركه ازاي.

انا بقولها"كل سنـــة وانت طيبه ياكاميلاّ"وعقبال السنه الجايه اللي اكيد هتكون أسعد من السنة دي

وبنتهزها فرصة واقول كمان لشبابيك كل سنة وانت طيب..بس كده يبقي لشباك واحد..كل سنه وانتم طيبين شباك شباك .. السنه الجايه تكونو بيبان أد الدنيا

لا بجد بقي"كل سنة وانت طيب ياشبابيك"لو اني كنت زعلان منك..كده تتولد في الامتحانات من غير ماتقوللي..في حد يتولد في الامتحانات غيري ياراجل..مش تعمل زي كاميليا وتتولد في اول يوم أجازه

ع العموم اسيب الناس بقي تهنيكم....ويارب التورته تعجبكم ..ده انا لفيت النت محل محل عشان اجيبهالكم..وفي الآخر بقولكم عقبال العيد المئوي بعد الالفيه التالته

هــــابي بــيرث داي تـــــو يـــــــــو كاميــــلاّ آنـــد وينــــدوز


Posted by syzef :: 1:37 PM :: 5 Comments:

Post a Comment